ΗΑΤΤΑ: Τα καλύτερα Έντυπα και SitesΤουριστικών Γραφείων
του 2009 βραβεύονται στη «Philoxenia»
Τα καλύτερα έντυπα και sites των Τουριστικών Γραφείων μελών του HATTA - Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων βραβεύτηκαν και φέτος στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia 2009». Ο καθιερωμένος πλέον θεσμός της βράβευσης των εντύπων από το ΗΑΤΤΑ, εμπλουτισμένος από φέτος και με τη βράβευση των καλύτερων ιστοσελίδων, πραγματοποιήθηκε σε μια ξεχωριστή τελετή που έλαβε χώρα στην αίθουσα Helexpo Corona, την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009.
Ο θεσμός της βράβευσης ξεκίνησε το 1990 με σκοπό να συμβάλλει στην ανάπτυξη της πληρέστερης και ακριβούς ενημέρωσης των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για τους ταξιδιωτικούς προορισμούς και εμπλουτίστηκε φέτος με την βράβευση των ιστοσελίδων, αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις της εποχής και αναδεικνύοντας την διαδικτυακή παρουσία των μελών του.
Την εκδήλωση της βράβευσης τίμησαν με την παρουσία τους η Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κυρία Άντζελα Γκερέκου, ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης, κ. Σταύρος Καλαφάτης, ο κος Αριστοτέλης Θωμόπουλος –Πρόεδρος HELEXPO, ο κος Μάκης Φωκάς –Πρόεδρος ΞΕΕ, ο κ. Νίκος Αγγελόπουλος,- Πρόεδρος ΣΕΤΕ, ο κ. Άκης Κελεπέσης, Πρόεδρος της ΕCTAA. Επίσης παρέστησαν ο Νομάρχης Ξάνθης, κ. Παυλίδης, ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης κ. Μιχάλης Ζορπίδης, ο Αντινομάρχης Θεσσαλονίκης, αρμόδιος για τον τουρισμό, αντιπροσωπία της ABTΤA και της TURSAB, οι οποίες φιλοξενούνται από τον ΗΑΤΤΑ, Πρόεδροι και εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού, δημοσιογράφοι του χώρου, αλλά και εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων της Ελλάδας.
Στον σύντομο χαιρετισμό της η Πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ, κα Αργυρώ Φίλη, τόνισε την σημασία του θεσμού που έχει σαν σκοπό να συμβάλλει στην προώθηση ποιοτικών τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών και να επιβραβεύσει τα τουριστικά γραφεία για την προσπάθεια που κάνουν να επιτύχουν την ολοκληρωμένη ενημέρωση -με όμορφο και καλαίσθητο τρόπο- τόσο του Έλληνα όσο και του ξένου τουρίστα καταναλωτή. Επισήμανε επίσης το γεγονός ότι ο ΗΑΤΤΑ στηρίζει κάθε χρόνο την τουριστική έκθεση Philoxenia με τη διοργάνωση εκδηλώσεων και την πρόσκληση εκπροσώπων τουριστικών γραφείων από όλες τις χώρες-πηγές τουριστικής κίνησης προς τη χώρα μας. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στο νέο θεσμό της βράβευσης των ιστοσελίδων προκειμένου να αναδειχτεί η διαδικτυακή παρουσία των τουριστικών γραφείων
Στην συνέχεια η Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κα Άντζελα Γκερέκου απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό, δίνοντας συγχαρητήρια στο ΗΑΤΤΑ γιατί μέσω των βραβείων του, τείνει να γίνει πλέον κοινός τόπος σε όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό φορείς, η σπουδαιότητα της ποιότητας, και της τεχνολογίας, για την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών τουριστικών υπηρεσιών και την προσαρμογή τους στις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
Τα βραβεία παρεδωσαν, η κα. Γκερέκου, ο κ. Καλαφάτης, ο κ. Φωκάς, ο κ. Αγγελόπουλος, ο κ. Κελεπέσης, ο κ. Θωμόπουλος και ο κ. Ζορπίδης.
Τα βραβεία που δόθηκαν ήταν τα εξής:
Α. Για τα καλύτερα έντυπα:
< Κατηγορία «Ολοκληρωμένη Σειρά Εντύπων Προγραμμάτων».
.
-Manessis
< Κατηγορία «Εξερχόμενου Τουρισμού».
- Mid East
- Hydra Travel
< Κατηγορία: «Εσωτερικού Τουρισμού»
-Balakakis
< Κατηγορία «Εισερχόμενου Τουρισμού»
- FenixTours
< Κατηγορία: Θαλάσσιος Τουρισμός
-TravelPlan
< Κατηγορία «Συνεδριακός Τουρισμός & Spa»
-AntelTravel
<Κατηγορία: «Θεματικός Τουρισμός»
-TuiHellas
-Fairways
-TrekkingHellas
< Κατηγορία «Προβολή Ειδικών Προορισμών»
-Skylines- EuroskiClub
<Κατηγορία «Εορταστικά Έντυπα»
-Top Kinissis
Β. Για τα καλύτερα sites βραβεία δοθήκαν στα γραφεία (με αλφαβητική σειρά)
-Cosmorama
-Travel Plan
-Hydra Travel
-Interprimius/ Intermed
-Skylines/EuroskiClub
-Versus Travel
-DayriseHolidays
Τα μέλη της Επιτροπής Βραβεύσεως των Εντύπων για το 2009, ήταν:
- Μάκης Φωκάς, Πρόεδρος ΞΕΕ
- Aλέκος Ανδριτσάκης, Εμπορικός Διευθυντής Athens Airways
- Σπύρος Γιαννιώτης, Travelling News
- Παναγιώτης Υφαντής , Δημοσιογράφος
- Ιωακείμ Ιωακειμίδης, Αντιπρόεδρος ΗΑΤΤΑ
- Λύσανδρος Τσιλίδης – τ. πρόεδρος ΗΑΤΤΑ – μέλος ΔΣ ΗΑΤΤΑ
- Νικόλαος Κελαϊδίτης, Μέλος ΔΣ ΗΑΤΤΑ
- Κωνσταντίνος Γκιόκας, Μέλος ΔΣ ΗΑΤΤΑ
- Άννα Ανυφαντή, Διευθύντρια ΗΑΤΤΑ
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κριτήρια επιλογής των εντύπων ήταν η πληρότητα, η εξειδίκευση των εντύπων, αλλά και η ποιότητα και πρωτοτυπία της παροχής των προσφερόμενων υπηρεσιών, με σκοπό την στροφή της αγοράς προς την ποιότητα και την καινοτομία. Τα κριτήρια επιλογής των sites, ήταν η εμφάνιση, η πληροφόρηση- χρηστικότητα, on line booking, SEO(Search Engine Optimization).
Συγχαίρουμε τους Συναδέλφους και ευχόμαστε να δημιουργούν κάθε χρόνο άρτια έντυπα και sites, συμβάλλοντας έτσι στην αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών μας στη Διεθνή αγορά και στον Έλληνα καταναλωτή.